søndag 14. august 2011

Lucia 2010





Her har det vore laaaang scrappepause i sommar. Men no er i gang att, og storkosar meg med det!!

Inne hos Kreative Krumspring ligg ei utfordring med frist i kveld. Den lyd som følgjer: "jul i juli". Passa godt for meg, som framleis har mange julebilder liggande, som ikkje har blitt scrappa endå.
Veit ikkje om Lucia kjem inn under julebegrepet, men for meg er det ein del av juletida.
Eg har difor scrappa bilder frå årets Luciatog i barnehagen.
Ei veldig enkel side denne gongen, men bileta og teksten seier meg så mykje, så eg ville ikkje overdriva pyntinga.





Eg er såååå stolt! Sjå:

1 kommentar:

  1. Bidraget er mottatt og godkjent! ;) Kjempefin LO med et kult oppsett! tusen takk for bidraget!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg att ein kommentar. Det set eg stor pris på.
Ha ein flott dag!